Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Optimalizace pro vyhledávače - SEO (Search Engine Optimization) může být složitá a časově náročná činnost. V případě většiny společností by se mělo jednat o průběžnou aktivitu. Také platí, že čím dříve s touto službou začnete, tím rychleji dosáhnete vysokého umístění ve výsledcích vyhledávače.
Webové stránky se obyčejně značně liší, pokud jde o velikost, obsah, použitou technologii, a co je nejdůležitější, z hlediska svých cílů a účelu. Pro dosažení úspěchu musí strategie SEO tyto rozdíly zohledňovat.
Náš přístup zahrnuje tři úzce provázané aktivity.
Počáteční analýza SEO
Výstupem počáteční analýzy SEO je SEO audit a návrh strategie. Návrh vychází z Vašich cílů a naší analýzy obsahu stránek. Dále se zakládá na výzkumu konkurence a popularity klíčových slov a klíčových frází.
Návrh obsahuje doporučení výběru klíčových slov a frází, strategii budování odkazů a doporučení, jak změnit strukturu a obsah stránek.
Implementace SEO na stránkách
Provedení doporučených změn webových stránek. Implementaci mohou provádět vaši copywriteři a vývojáři webu, nebo jí můžete svěřit naší firmě.
Budování odkazů
Budování odkazů probíhá v souladu se SEO auditem a návrhem strategie. Získané zpětné odkazy přivádějí nové návštěvníky a zvyšují efekt optimalizace na stránkách. V závislosti na charakteru vaší společnosti může strategie budování odkazů zahrnovat psaní blogů a jejich komentování, psaní a distribuci online tiskových zpráv, publikování videí na videoportálech, tvorbu profilů sociálních sítí nebo stránek příznivců, psaní a distribuci článků na témata dotýkající se vaší obchodní oblasti, registrování relevantních a vysoce kvalitních přihlášek do katalogů, registraci v profesních asociacích.
Během kampaně SEO pořádáme pravidelné schůzky pro posouzení efektů změn na stránkách a budování odkazů. Prostřednictvím webové analytiky sledujeme růst návštěvnosti a počtu konverzí.