Věrnostní program
Funkční požadavky
- Zákazník se zaregistruje na informacích v obchodním domě.
- Na základě registrace zákazník obdrží zákaznickou kartu.
- Po předložení účtenky z jakékoliv prodejny obchodního centra se na informacích zákazníkovi přičte určitý počet bodů.
- Jakmile zákazník nasbírá daný počet bodů, bude mít nárok na hodnotnou cenu.
Údaje o zákaznících se dále analyzují a na základě této analýzy připravují marketingové kampaně.
Řešeni
Řešení se skládá ze dvou Windows klientů, MSSQL Server Express databáze s opcí využití další web aplikace a modulu k synchronizaci adresy.
- Všechny číselníky, transakce a business data jsou uloženy v Microsoft SQL Server databázi
- Windows klient pro pracovníka informační služby se používá k registraci zákazníků, k evidenci účtenek a využití nasbíraných bodů
- Windows klient pro marketing manažera se používá k udržování číselníku a sestavování výkazů
- (Volitelný) Modul k synchronizaci adres udržuje aktuální číselník adres a zapisuje změny adres do historie změn. Tento modul používá provozní tým
- (Volitelný) Zákaznický portál je web aplikace, kterou používají zákazníci k nahlédnutí do všech transakcí. Kromě toho portál umožňuje zákazníkům upravovat svoje kontaktní údaje včetně nastavení komunikace s obchodním centrem a jeho prodejnami