Věrnostní program

Funkční požadavky

  • Zákazník se zaregistruje na informacích v obchodním domě.
  • Na základě registrace zákazník obdrží zákaznickou kartu.
  • Po předložení účtenky z jakékoliv prodejny obchodního centra se na informacích zákazníkovi přičte určitý počet bodů.
  • Jakmile zákazník nasbírá daný počet bodů, bude mít nárok na hodnotnou cenu.

Údaje o zákaznících se dále analyzují a na základě této analýzy připravují marketingové kampaně.

Řešeni

Řešení se skládá ze dvou Windows klientů, MSSQL Server Express databáze s opcí využití další web aplikace a modulu k synchronizaci adresy.

  • Všechny číselníky, transakce a business data jsou uloženy v Microsoft SQL Server databázi
  • Windows klient pro pracovníka informační služby se používá k registraci zákazníků, k evidenci účtenek a využití nasbíraných bodů
  • Windows klient pro marketing manažera se používá k udržování číselníku a sestavování výkazů
  • (Volitelný) Modul k synchronizaci adres udržuje aktuální číselník adres a zapisuje změny adres do historie změn. Tento modul používá provozní tým
  • (Volitelný) Zákaznický portál je web aplikace, kterou používají zákazníci k nahlédnutí do všech transakcí. Kromě toho portál umožňuje zákazníkům upravovat svoje kontaktní údaje včetně nastavení komunikace s obchodním centrem a jeho prodejnami

Podíl tržeb dle prodejen měsíčně

Podíl tržeb dle prodejen měsíčně (Graf)

Objem nákupu zákazníků dle měst a PSČ

Objem nákupu zákazníků dle měst a PSČ (Graf)

Věrnostní program

Jak data o zákaznících a nákupech využít ke zvýšení prodeje, získávání a udržení zákazníků?

Data Driven Marketing

Nastavte proces, který vám umožní maximalizovat efektivitu marketingových kampaní zaměřených na vaše stávající zákazníky.